Procurement

Welkom

Wij zijn een hoogwaardig management advies bureau op het gebied van Inkoop en logistiek (Procurement).
Onze Visie: “Procurement is de kortste weg naar het realiseren van uw besparingspotentieel en uw bezuinigingen”
Onze Missie: Het structureel en integraal managen van alle inkoop en logistieke processen met als doelstelling het leveren van een zo hoog mogelijke rendement van het primaire proces van uw organisatie. Een goed rendement wordt voornamelijk bepaald door het verschil tussen inkomsten, interne kosten en uitgaven.

Voor wie:
Vooruitstrevende publieke en private organisaties, waarbij Procurement absoluut tot het primaire proces behoort.

Wat doen we:
Onze professionals zijn er als geen ander van doordrongen dat procurement een cruciale rol speelt in de resultaten van uw organisatie.
Onze focus ligt op de uitgaven en daarmee kunnen wij, hoe tegenstrijdig dat misschien klinkt, veel geld voor u besparen.

Hoe doen we dat:
We zijn gespecialiseerd in alle voorkomende Procurement disciplines: zoals Inkoop, Inkoop Proces Management, Rechtmatig Aanbesteden en Logistieke Oplossingen.
Wij gaan uw processen optimaliseren door een eenvoudig Procurement professionaliseringsconcept. Een brede aanpak, die een solide basis legt onder uw Procurementproces en meer rendement haalt uit uw inkoop en logistiek. U beschikt direct over een inkoopprofessional die het vak begrijpt. Die weet dat inkopen samenwerken is, die van kostenposten winstpunten maakt.

Resultaat:
Onze activiteiten variëren van professionaliseren (trainen en coachen) adviseren en detacheren, tot het daadwerkelijk uitvoeren van de inkoopactiviteiten, het implementeren van de overeenkomsten tot en met contractmanagement en contractafwikkeling.
We voeren kwantitatieve en kwalitatieve scans uit om de structurele verbetering van resultaten bij u als onze klant te rubriceren en te realiseren.

Waarom kiest u voor ons:
Onze collega’s leveren eveneens goede resultaten, maar wij onderscheiden ons door bewust te kiezen voor een Procurement professionaliseringsconcept waarbij we uw inkoop en logistieke processen op een eenvoudige manier professionaliseren en deze professionalisering te borgen door bewust te kiezen voor het concept van “training on the job” waarbij wij uw medewerkers een praktische opleiding geven, zodat zij een volgende vraagstuk zelf, zonder externen, kunnen uitvoeren.

Wat vragen wij van u:
Aan de hand van uw behoefte brengen wij vooraf uw wensen en doelstellingen in beeld en bepalen wij samen met u welke werkzaamheden wij voor uw organisatie gaan uitvoeren en wat voor kostenplaatje daaraan wordt gekoppeld, zodat u later niet wordt verrast met onverwachte kosten. U mag daarbij van ons eisen dat wij nooit meer kosten dan dat wij opbrengen, u kunt het dan immers beter zelf doen.

Contactpersoon

Johan Johan van Loenhout

Neon 15
4751 XA Oud-Gastel
Postbus 1368
4700 BJ Roosendaal
0165-714400
06 30700644
johan@kaspermann.nl